עיצוב אולמות תצוגה

בענפים קמעונאיים מסוימים, אולם התצוגה הוא לא רק הפנים של העסק, אלא מנוע שיווקי של ממש.
המטרה של אולם התצוגה היא להכניס את המבקרים לתוך חוויה שתקרב אותם למותג ולמוצרים, ותציב את המוצרים בתפאורה שתואמת את החלומות של המבקרים ולחבר אותם רגשית למוצרים.
מעט מאוד אולמות תצוגה באמת מצליחים לעמוד ברף הזה.  

הרשתות הבינלאומיות שינו את הסטנדרט

מה שהופך עיצוב של אולם תצוגה ל’עיצוב טוב’ הוא הירידה לפרטים הקטנים.
הבעיה שרבים מתייחסים לאולם התצוגה כמשהו שעושים על הדרך בשיטת ‘יהיה בסדר’, אך בדרך כלל זה לא ממש בסדר.
במשך שנים ארוכות מרבית אולמות התצוגה בישראל נראו כמו שמיכת טלאים לא מוצלחת במיוחד.
בשנים האחרונות נראה שחל שיפור במצב.
את השינוי החיובי ניתן, כנראה, לקשור לשני גורמים עיקריים.
הראשון, כניסתם של הרבה רשתות בינלאומיות לישראל שהביאו עמן את הסטנדרטים של הרשת מהעולם הגדול (ולא מעט עסקים מקומיים ראו, התרשמו והפנימו את הלקח).
השני, הופעתם של אנשי מקצוע מתחום העיצוב שהרימו את הכפפה ותרמו להגדלת המודעות לנושא.
דוגמה לאנשי מקצוע מהסוג הזה הן המעצבות טובה דוד וצילה רייזר.

אולמות תצוגה חווייתיים

טובה דוד וצילה רייזר ייסדו את משרד מעצבי הפנים T&Z בחיפה.
המשרד מתמחה במגוון קטגוריות של עיצוב פנים ובכלל זה הוא אחד המשרדים בצפון שמתמחה בעיצוב אולמות תצוגה. כ
שטובה וצילה ניגשות לעיצוב אולם תצוגה הן מנסות לשלב בין ייצוג ה-DNA של העסק לפסיכולוגיה של תהליך המכירה.
תוצאה: אולמות התצוגה שהן חתומות עליהן פועלים במגוון חושים על הלקוחות ומייצרים חוויית קנייה ייחודית ובלתי נשכחת וחלל תצוגה נעים ומזמין.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות