עבודות זכוכית בצפון

בשונה ממה שנהוג לחשוב זכוכית היא חומר חזק שיכול לשאת עומסים כבדים.
למעשה, זכוכית היא חומר כה חזק עד שבעבר נהגו להשתמש בזכוכית לריצוף קרונות להובלת פילים.
אחרי שזה נאמר, הקונטקסט המיידי של זכוכית הוא בפתרונות זיגוג בהם המשטחים גדולים מאוד ביחס לעובי ולכן היא נתפסת כחומר 'חלש'.
בנוסף, בשעת תהליך הייצור וההתקנה זכוכית היא חומר רגיש שעלול להיסדק ולהישבר ולכן עבודות זכוכית דורשות מיומנות גבוהה, ידע והרבה ניסיון.
למרות זאת, בעשורים האחרונים עולם הבנייה והעיצוב הישראלי הבין את היתרונות העיצוביים, הפונקציונליים והקונסטרוקטיביים שיש בעבודות זכוכית.
מה שפעם נתפס כפתרון חדשני למקלחונים הפך סטנדרט בישראל.

לא רק מקלחונים

היום אפשר לפגוש יותר ויותר עבודות זכוכית גם מחוץ לחדרי הרחצה.
מעקות, חיפויים, דלתות ואפילו קירות שעשויים בריקים זכוכית – את כל אלה אפשר לראות היום בפרויקטים מעוצבים בדירות מגורים וחללים מסחריים כאחד.

זה המקום לשוב ולהזכיר שעבודות זכוכית חשוב להזמין מהמומחים לעבודות זכוכית, ובניית מעקה מחוסם מזכוכית, או שער כניסה מזכוכית זה לא משהו שהזגג השכונתי יכול לספק לכם.
עבור תושבי חיפה והצפון, הכתובת המתבקשת להזמנת עבודות זכוכית היא חברת 'זכוכית 2000' (צומת קרית אתא חיפה).
'
זכוכית 2000' שנוסדה כבר בשנת 1977 היא מחלוצות עבודות הזכוכית בצפון המיוחדות בישראל ומציעה מגוון רחב של עבודות זכוכית הכולל בין היתר: מקלחונים זכוכית בהתאמה אישית, חלונות ויטרינה, דלתות זכוכית, חיפויי זכוכית, מעקות זכוכית וקירות זכוכית.
החברה יודעת לתת מענה תכנוני וביצועי לעבודות זכוכית מיוחדות ומורכבות במיוחד – כל זה תוך הקפדה על עבודה מדויקת, נקייה ומהירה.
חומרי הגלם שהחברה משתמשת בהם נמנים על האיכותיים ביותר.
מסקנה: אם אתם מחפשים מומחים לעבודות זכוכית בצפון פנו ל'זכוכית 2000'.

קשור ומומלץ:

בריקים מפירוק

מקלחונים מעוצבים

דילוג לתוכן