ריהוט משרדי מעוצב למשרדים של חברות גדולות

בחירת ריהוט משרדי לחברה גדולה היא החלטה לא פשוטה שיש לה השלכות רחבות הנוגעות להרבה תחומים: עיצוב המשרד, רווחת העובדים, תקציב, לוגיסטיקה ואפילו קשרים עסקיים.
כמעט תמיד השמיכה תהיה קצרה ויידרשו בחירות כואבות.
לכן, חשוב לקבל את ההחלטה ולעבוד מול ספק שבאמת מבין את כל המשתנים שפועלים על התחום, לתת פתרון מקיף ואיכותי ולהיות מסוגל להגיב מהר ולספק בהיקפים גדולים.
כשזה מגיע לריהוט משרדי לארגונים וחברות גדולים ספק אם תמצאו באזור הצפון גורם מקצועי יותר מחברת 'גיא לייו'.

שאלה של ארגונומיה

האבולוציה האנושית לא הכינה אותנו לעבוד בישיבה מול מסכים 9 שעות ביום.
לאורך מאות אלפי שנים של קיום אנושי היינו ציידיםלקטים, חקלאים או פועלים קשי יום.
לכן, העידן המודרני הקצר, בו חלק ניכר מהעולם המערבי עובד בישיבה מול מסך, גם הוליד שלל בעיות פיזיולוגיות ונפשיות שניתן למצוא קשר ישיר ביניהן לסביבת העבודה המשרדית.
כאבי שרירים וגב, מיגרנות, עייפות כרונית, לחץ דם ואפילו מקרים של שבץ מוחי מקושרים לסביבת העבודה במשרד.
בחירה נכונה של ריהוט משרדי תצמצם חלק מהתופעות האלה, תגדיל את רווחת העובדים ובסופו של דבר גם את תפוקת החברה.
מילת המפתח היא ארגונומיה – תכנון רהיטים באופן שמנח הישיבה מפחית את העומס על הגב והשרירים ומאפשר זרימת דם טובה יותר.

איכות ואסתטיקה

שיקול חשוב נוסף בבחירת ריהוט משרדי למשרדים של חברות גדולות הוא השיקול האסתטי.
ריהוט במשרדים גדולים מגדיר את ה-DNA העיצובי של המשרד ויכול לשקף את ערכי החברה.
משום שקניית ריהוט לחברה מתבצעת עם מחשבה של כמה שנים קדימה, צריך גם לבחור בריהוט איכותי ועמיד שישמור על מראה חדש לאורך שנים ויהיה קל לניקוי ותחזוקה.

קשור ומומלץ:

בדיקות פוליגרף לעובדים

דלתות פנים פולימריות

כסאות בר לאי

דילוג לתוכן