צוותים אדומים

צוותים אדומים , מה זה ולמה צריך? - הבלוג שלי

במציאות של ימינו בה טכנולוגיות הביטחון והסייבר משתנות כמו אש בשדה קוצים, מוטלת על כל חברה או ארגון המבצעים פעילות ברשת, החובה להיערך בצורה המיטבית אל מול כל תרחיש אשר לא יבוא.
אחת הדרכים לעשות זאת מקורה בצוותים אדומים.
זהו צוות רב-מקצועי המורכב מיוצאי יחידות הביטחון המובחרות ביותר, המציג ניסיון פרקטי בשטח מול איומים ביטחוניים מסוגים שונים ומשמש לטובת היערכות מיטבית לחירום.
פעילות הצוותים האדומים מתבצעת על ידי הצבת אתגרים בפני קברניטי החברה, בניסיון לדמות אפשרות של חדירה נקודתית או ממושכת שתכליתה עריכת מבדקי חדירות בארגון.
פעילות זו טומנת בחובה בחינה מדוקדקת של מערכות המידע בחברה, כמו גם תשתיות טכנולוגיות אחרות, כמו שרתים ורכיבים אחרים שעשויים להיות מועדים לפורענות בעת התרחשות פריצה או תקיפת סייבר.
יצוין כי מטרת פעילות הצוותים האדומים היא כאמור "להיכנס לנעליו" של התוקף תוך ניסיון להבין מהי האסטרטגיה שבה הוא עתיד לפעול וכיצד להיערך מולה מבעוד מועד על הצד הטוב ביותר.
לאור מורכבות האיומים והיותם דינמיים במיוחד, מומלץ להיעזר בשירותיהם של הצוותים האדומים לעיתים תכופות, על מנת לשמור על כשירות ובמקביל להפיק תובנות ולקחים אשר ערכם לא יסולא בפז.

קראו גם – ציוד לחקירות פרטיות

צוותים אדומים – איתכם ברגע האמת

מזה קרוב לשלושה עשורים מבססת חברתנו את מעמדה כשותפת דרך עבור חברות וארגונים מכל הסקטורים, לרבות המגזר העסקי, הפרטי והציבורי בארץ ובחו"ל.
החברה המורכבת מאנשי ביטחון מן השורה הראשונה בארץ, משמשת כגורם מקצועי המספק מענה כולל ופתרונות מקיפים מול אתגרים ביטחוניים מסוגים שונים.

בין השירותים הבולטים המוצעים על ידי החברה – פעילות צוותים אדומים המספקים הדמיה קרובה ככל הניתן לאפשרויות תקיפה מקוונות, שתפקידן להמחיש איומים אסטרטגיים קונקרטיים שעלולים להתרחש בכל רגע.

ללא כל קשר להיקף או גודל הארגון שלכם, מומלץ להשתמש בשירותי הצוותים האדומים בעיתות שגרה.
כך תוכלו לוודא כי המערכות שלכם פועלות כשורה ובמקביל כי הינכם מוגנים בצורה המיטבית בפני סכנות ואיומים.

שתפו את הכתבה

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן