תכנית אימון ותזונה לירידה במשקל

המפתח להורדה במשקל נמצא בתכנית אישית המשלבת בין תזונה נכונה לאימון גופני.
התועלת בשילוב כזה באה לידי ביטוי בפעולה סינרגטית שמוציאה משני האדנים האלה את המקסימום.

דיאטה מותאמת אישית

נתחיל בתכנית התזונה.
חשוב מאוד שהדיאטה תותאם אישית על ידי איש מקצוע שבקי בתזונה ופיזיולוגיה.
לכל אדם משתנים ספציפיים שצריך לקחת בחשבון כשמתאימים עברו דיאטה, כמו למשל רגישויות למזון, לחץ דם, חילוף חומרים.
מעבר למשתנים הפיזיולוגיים יש גם משתנים אישיים כמו סגנון חיים או טבעונות.
איש מקצוע שילמד אתכם יבנה עבורכם תכנית תמונה מאוזנת שגם מאפשרת הפחתה במשקל וגם מאפשרת בניה של כושר גופני בהתאם לתכנית האימונים הגופנים שתותאם באופן מסונכרן וסינרגטי לתכנית התזונה.

אירובי ואימוני כוח

כמו שציינו חשוב לשלב פעילות גופנית כחלק מתהליך ההפחתה במשקל.
הפעילות הגופנית יכולה לשלב פעילות אירובית כמו ריצה או רכיבה על אופניים, שמפתחת את סיבולת לב הריאה וכמובן מסייעת בשריפת קלוריות; ולצדה אימוני כוח שבונים את השריר ומסייעים למצק את הגוף.
יש פעילויות ספורט, כמו למשל קרוספיט או שחייה שמשלבות בין שני סוגי האימון.
זה המקום לציין פקטור נוסף שיכול מאוד לסייע למי שרוצה להפחית במשקל – ליווי מקצועי ותמיכה.
מאמן אישי שילווה אתכם במהלך האימונים ויוכל לייעץ ולהכווין אתכם בסוגיות התזונה הופך התהליך להרבה יותר קל, נעים ויעיל.

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן