מנועים לרכב - מה עדיף מנוע מיבוא או מנוע מפירוק?

כל מי שמתעניין במנועים לרכב, יגלה 2 אפשרויות מרכזיות:

  • מנוע מפירוק – מנוע משומש אשר פורק מרכב מקומי, אשר עבר תאונה והורד מהכביש.
  • מנוע מיבוא – מנוע משומש שפורק מרכב אשר נמצא במדינה אחרת.  


לכל אחת מהאפשרויות הללו יש את היתרונות שלה, כאשר מנוע מפירוק מקומי, מתאפיין בדרך כלל בזמינות גבוהה ומנוע מיבוא, יכול להיחשב כאיכותי יותר – כמובן, שהיתרונות של כל סוג תלויים בסוג המנוע, מהיכן הוא מיובא או לחילופין, מאיזה רכב או פורק.
בכל מקרה, מנועים לרכב זה אלמנט שאסור "להמר" עליו ולכן, חשוב לבחון את האפשרויות המוצעות ולבצע את הבחירה בצורה מושכלת.

דגשים חשובים בבחירת מנועים לרכב

יש מספר פרמטרים עליהם חשוב לשים דגש בהליך בחירת מנוע, ללא קשר למקורו של המנוע ובין היתר: הק"מ אותו הרכב המעבר, איכות המעברים של שמן ומים ושחיקה – את רוב המידע הזה ניתן לקבל מאותה החברה ממנה תתבצע הזמנת המנוע.
ככלל ומהסיבות הללו, מנועים לרכב מייבוא נחשבים כעיקרון לאיכותיים יותר, מנועים אלו מיובאים ברוב המקרים מאירופה, שם נהוג לטפל ברכב תוך עמידה קפדנית בזמנים בנוסף, גם איכות הכבישים במדינות אלו טובה יותר מאשר בישראל.

בחירת החברה לייבוא ושיווק מנועים

בסופו של דבר, איכות המנוע אשר יותקן ברכב, תהיה תלויה במידה רבה בחברה ליבוא ושיווק מנועים אשר תספק לכם אותה.
המטרה תהיה כמובן, לבחור חברה מקצועית ואמינה, כזאת, שתספק עבורכם מנוע איכותי ותשקף לכם את כל הפרטים לגבי המנוע ולגבי מקורו.
לפרטים נוספים על מנועים לרכב, הן מיבוא והן מפירוק, מוזמנים לבדוק על מנועים לרכב של מנועים.קום או ליצור עמנו קשר והצוות המקצועי ישמח להעניק לכם את המידע המקיף ביותר על האפשרויות המוצעות. 
אם הרכב שלכם כבר ישן ועלות התיקון למנוע לא משתלמת תוכלו למצוא קונה רכבים לפירוק עם מנוע הרוס ולקבל כסף מזומן בעבור הרכב שלכם.

דילוג לתוכן